חדשות ואירועים

אות הנשיא למתנדב הוענק השנה לופאא אבן בארי

אבן בארי, בוגרת מחזור א' של תכנית באר שבע, זכתה באות הנשיא על קידום הבנה והידברות בין הקבוצות השונות בחברה הישראלית

ופאא אבן בארי, בוגרת מחזור א' של תכנית מנדל למנהיגות מקומית בבאר שבע, קיבלה בחודש יוני את "אות הנשיא למתנדב". את האות קיבלה אבן בארי על פעילות "אוהל המתנדבים" שהיא מנהלת.

אוהל המתנדבים של "אג'יק-מכון הנגב" הוקם בשנת 2002 במטרה לחזק את האחריות הקהילתית ואת האזרחות הפעילה בחברה הערבית-בדואית בנגב, זאת באמצעות הפעלת מתנדבים מתוך הקהילה. כיום, בניהולה של ופאא אבן בארי, משתתפים באוהל המתנדבים

כ-1300 מתנדבים ומתנדבות בגילאים 25-15, ומפעילותם נהנים כ-50,000 ילדים, בני נוער ומבוגרים בשנה. תכניות האוהל מקדמות שינוי חברתי ומסייעות להעצמת הקהילה ולהתפתחותה כחלק בלתי נפרד מן החברה האזרחית בארץ.

"אות הנשיא למתנדב" מוענק מדי שנה למתנדבים נבחרים שהצטיינו בעשייתם למען החברה. השנה בחרו בלשכת הנשיא ראובן ריבלין להקדיש את האות למי שמקדמים הבנה, הידברות, סובלנות ושותפות בין הקבוצות השונות בחברה הישראלית.

בתגובה לזכייה באות הנשיא למתנדב כתבה ופאא: "אוהל המתנדבים פועל זה יותר מעשור בתחום ההתנדבות בקרב צעירים ערבים ויהודים, ובהצמח​ת דור מנהיגים דרך שותפות אמת ועשייה קהילתית בקרב שתי החברות. הזכייה באות הנשיא היא אבן דרך חשובה ומשמעותית בהמשך עשייה ייחודית זו עבור שתי החברות. אנשי הצוות המובילים את התכניות והמתנדבים הם אור שמאיר את הדרך של כולנו ומחזק את חשיבותה של עשייה זו, במיוחד בזמן של מתח בין החברות בישראל".


אות הנשיא למתנדב הוענק השנה לופאא אבן בארי
אות הנשיא למתנדב הוענק השנה לופאא אבן בארי